Gymnastiklejr nov 2012 Gymnastiklejr 2017 Sommeropvisning 2009 Gymnastiklejr 2017
Skip Navigation Links

Hold 149 - Cirkeltræning 2


Hold beskrivelse


Kom til Cirkeltræning, alle kan deltage, og du får forbedret din styrke og din kondition.

 

Hvad er Cirkeltræning?

Cirkeltræning bliver også kaldt Stationstræning fordi der i træningslokalet er forskellige stationer, hvor du skifter mellem styrketræning og konditionstræning.

Eksempler:

1 min. Mavebøjning derefter 1 min. Kondition (sjipning, stepbænk, løb o.s.v)

1 min. Rygøvelser derefter 1 min. Kondition

1 min. træning af Triceps derefter 1 min Kondition

1 min. Squat derefter 1 min. Kondition

o.s.v. kun Instruktørens fantasi sætter grænser 😊

 

En træningstime består af:

5-10 min.          Opvarmning

40 min.              Cirkeltræning ca. 12 styrketræningsmoduler og 12 konditionstræningsmoduler

10 min.              Cool Down

 

Instruktøren vejleder dig gennem timen, og du sætter (næsten) selv dit tempo, alle kan deltage uanset hvilken form og træningsniveau du befinder sig på, og ikke mindst få forbedre form og niveau.

 

Instruktør er: Mette Thorup Sørensen og hun har gennem 20 år undervist i Step, Aerobic, Bodytoning, og Cirkeltræning i Ishøj Gymnastikforening, Falck Health Care og Fitness Ishøj.

 

Mettes motto: Vi skal svede og have det sjovt 😊.

 

Træningen foregår under Mettes råb, skrig, ros, vejledning og musik fra 60erne, 70erne og 80erne.

 

Du træner på måtter, gulv og stepbænke, og med redskaber i form af håndvægte, bodybar og sjippetov.

 



Hold info

SæsonSæson 2019-2020
Hold149 - Cirkeltræning 2
MålgruppeKvinder og mænd
ForudsætningIngen
Dette hold er ikke på programmet Sæson 2019-2020



Ændringer til sæsonprogram
Hold 
Dato 
Afvigelse 
Sted 
Ingen ændringer





Tilmeldingskort



Der er pt ikke åben for tilmeldinger


Kommende aktiviteter

Der er pt. ingen kommende aktiviteter


Meddelelser


Der er ingen meddelelser lige nu



.